Vi fokuserer på mennesker
500 patienter hver uge
Øfeldt Centrene med beliggenhed i Karslunde og Rødovre er unikke. Her får patienter med svære fysiske handicaps en hjælp og behandling, som skaber bemærkelsesværdige resultater. Her kommer mennesker, som er kommet ud for slemme ulykker - ofte i trafikken, til sport eller på en arbejdsplads. En anden stor gruppe patienter er mennesker, som har forskellige smerter i deres bevægeapparat. Hver patient hjælpes med at udføre en individuel, målrettet og intensiv optræning.
|
På centrene arbejdes efter Øfeldt Metoden® Det er en højt specialiseret behandlingsform, som i dag er omfattet af sundhedsloven og en offentligt støttet behandling.
Virksomheden, som blev stiftet af Teddy Øfeldt i 1971, beskæftiger i dag 40 ansatte. 1.200 læger henviser til Øfeldt Centrene, og centrenes mangeårige erfaringsgrundlag og behandlingskapacitet på næsten 40.000 årlige behandlingstimer gør centrene i stand til at hjælpe patienter, der ofte er opgivet i det øvrige behandlingssystem.
IT er med til at drive værket
Øfeldt Centrene har selvfølgelig behov for moderne it - og den skal bare virke. Virksomheden har flere servere (både Linux og Windows), et netværk og hardware.
Her kommer justLinux ind i billedet. Siden 2003 har justLinux løst opgaver med drift, opdateringer og udvikling af dette "it-fundament"
Øfeldt Centrene har et fast abonnement på drift og service af virksomhedens it.
- Vi løser mange ting online, hvilket gør en ydelse billigere. Der er ingen transporttid. Det er dog stadig sådan, at vi er en synlig leverandør. Nogle opgaver kan kun løses på stedet i Rødovre og Karlslunde, siger Niels Svennekjær.
Lynhurtig support
Hos kunden får justLinux gode karakterer:
- Jeg har kun godt at sige om vores samarbejde. Vi er helt trygge ved at anvende justLinux. Der er lynhurtig ekspedition. Når vi har brug for hjælp, så kommer den her og nu, siger Dorthe Øfeldt.
- Vi trækker på justLinux som vores tekniske rådgiver. JustLinux har evner og erfaring til at løse selv de mest teknisk vanskelige opgaver, og vi sætter stor pris på rådgivningen. Den kan vi forstå og træffe valg ud fra, siger Dorthe.
Vil du vide mere om abonnement på service og drift af din teknologi?
Skriv til os i denne kontaktformular
Links til denne kundecase
- februar 2012